V okviru projekta »Krajša in daljša gostovanja tujih strokovnjakov in visokošolskih učiteljev na slovenskih visokošolskih zavodih 2019-2022« smo v času od 9. 11. do 13. 11. 2020 gostili prof. dr. Andrzeja Krawczyka iz Poljske.
Prof. dr. Andrzej Krawczyk se že več desetletij osredotoča na preučevanje odnosov, ki povezujejo elektromagnetno polje z živo snovjo. Njegovi raziskovalni projekti vključujejo zavestno uporabo elektromagnetnega polja v medicini in študijo njenih učinkov na okolje. Rezultate raziskav prof. Krawczyka je mogoče zaslediti v številnih znanstvenih in strokovnih člankih in knjigah. Bil je profesor na Tehnični Univerzi Częstochowa in gostujoči profesor na večih tujih univerzah, kot npr. Kanazawa in Doshisha na Japonskem in na Univerzi v Mariboru. Prof. Krawczyk je bil zaposlen tudi kot strokovnjak na Vojaškem inštitutu za medicino in še vedno izvaja raziskave na področju elektromagnetne medicine. Trenutno je kot profesor zaposlen na Univerzi za ekonomijo in inovacije v Lublinu na Poljskem in je predsednik poljskega društva za aplikativno elektromagnetiko.
Program:
09. 11. 2020 |
11:00 – 14:00 Wireless Telecommunication and Electromagnetic Medicine – Facts and Myths Subject: Photovoltaic systems |
10. 11. 2020
|
08:00 – 11:00 Applications of Electromagnetic Field in Telecommunication and Medicine Subject: Electrical engineering |
10. 11. 2020 |
15:00 – 18:00 Telecommunication Technology and Electroceutical Medicine – the Newest Applications of Electromagnetic Field Subject: Electrical engineering |
13. 11. 2020 |
11:00 – 14:00 Wireless Telecommunication and Electromagnetic Medicine – the History and the Present State Subject: Photovoltaic systems |
Predavanja so potekala na daljavo, s pomočjo aplikacije MS Teams.
»Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz evropskega socialnega sklada. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10.1 Izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in priložnostnih oblikah učenja, posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih oblik učenja, tudi s poklicnim svetovanjem in potrjevanjem pridobljenih kompetenc, specifičnega cilja: 10.1.3 Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema».