Orodje za dostopnost

ROKI ZA VPIS

- od 16. 8. 2024 do 25. 9. 2024 vpis za študente, ki izpolnjujejo pogoje (pogoji za napredovanje v višji letnik);

- od 16. 8. 2024 do 25. 9. 2024 vpis v absolventsko leto;

- od 25. 9. do 26. 9. 2024 vpis za študente na podlagi pozitivne odločbe Komisije za za študijske zadeve

(navodila za oddajo prošenj na KŠZ FE UM).

 

Zaključek vpisa: 27. 9. 2024.

 

Pomembno:

  • Brez poslane vpisne dokumentacije vas ne moremo vpisati. Samo elektronski vpis ni dovolj.
  • Pred vpisom v študijsko leto 2024/2025 morajo biti poravnane vse pretekle finančne obveznosti do fakultete.
  • Vpis lahko uredi tudi druga oseba, ki jo študent pooblasti. V tem primeru mora pooblaščena oseba na vpis poleg navedenih zahtevanih dokumentov prinesti še svoj osebni dokument in študentovo pooblastilo.

 

Vpisna dokumentacija (več v nadaljevanju) se posreduje na naslov Faklteta za energetiko Univerze v Mariboru, Referat za študijske zadeve, Hočevarjev trg 1, 8270 Krško ali dostavi v referat za študijske zadeve v času uradnih ur.

 

Potrdila o vpisu, potrdila o opravljenih študijskih obveznostih ter študentsko izkaznico z nalepko novega študijskega leta lahko v času uradnih ur dvignete v referatu za študijske zadeve v roku osem delovnih dni po oddaji e-vpisnega lista.

 

V kolikor želite potrjeno vpisno dokumentacijo prejeti po pošti na dom, priložite kuverto formata A5 z nalepljeno znamko za priporočeno pismo in napisanim vašim naslovom bivališča v Sloveniji.

 

 

POSTOPEK VPISA v višji letnik, absolventsko leto - redni študij (1. in 2. stopnja)

Vpis poteka elektronsko preko sistema AIPS od 16. 8. 2024. 

Študent vpis uredi po naslednjih korakih:

  1. Izpolni ankete.
  2. Prebere navodilo za izvedbo e-vpisa na svojem spletnem AIPS-u.
  3. Izbere vrsto vpisa (ponovni vpis, vpis v višji letnik, absolventski staž - v absolventski staž se lahko vpišete vsi, ki še niste ponavljali letnika ali spremenili študijskega programa oz. smeri).
  4. Izpolni vpisni list (preveri podatke in jih po potrebi spremeni ali dopolni - telefon, stalni naslov …).
  5. Potrdi vpis.
  6. Natisne vpisni list in ga podpiše.

 

Popolna vpisna dokumentacija za redni študij zajema:

  1. podpisan, datiran in izpolnjen elektronski vpisni list (za vpis v absolventsko leto vpisni list ne vsebuje predmetnika);
  2. študentsko izkaznico;
  3. potrdilo o plačilu zavarovalne premije za nezgodno zavarovanje zaradi posebnih tveganj pri izvajanju študijskih programov (zavarovalnica in višina zavarovalne premije sta poljubna).

Navodila za plačilo prispevka ob vpisu - redni študij:
Po vpisu študent prejme račun za prispevek v višini 49,85 EUR, ki ga je treba poravnati v roku navedenem na računu.

Pri plačilu računa se obvezno navede sklic, ki je naveden na računu.

Račun bo poslan na naslov stalnega bivališča oz. na naslov naveden za prejemanje obvestil s strani fakultete.

 

 

POSTOPEK VPISA v višji letnik, absolventsko leto - izredni študij (1. in 2. stopnja)

Vpis poteka elektronsko preko sistema AIPS od 16. 8. 2024. 

 

Študent vpis uredi po naslednjih korakih:

  1. Izpolni ankete.
  2. Prebere navodilo za izvedbo e-vpisa na svojem spletnem AIPS-u.
  3. Izbere vrsto vpisa (ponovni vpis, vpis v višji letnik, absolventski staž - v absolventski staž se lahko vpišete vsi, ki še niste ponavljali letnika ali spremenili študijskega programa oz. smeri).
  4. Izpolni vpisni list (preveri podatke in jih po potrebi spremeni ali dopolni - telefon, stalni naslov …).
  5. Potrdi vpis.
  6. Natisne vpisni list in ga podpiše.

 

Popolna vpisna dokumentacija za izredni študij zajema:

  1. podpisan, datiran in izpolnjen elektronski vpisni list;
  2. študentsko izkaznico;
  3. potrdilo o plačilu zavarovalne premije za nezgodno zavarovanje zaradi posebnih tveganj pri izvajanju študijskih programov (zavarovalnica in višina zavarovalne premije sta poljubna);
  4. izpolnjen in podpisan ANEKS k pogodbi o izobraževanju v študijskem letu 2024/2025 v treh izvodih (aneks študent prejme po e-pošti);
  5. izpolnjeno in podpisano izjavo plačnika, v kolikor je plačnik pravna oseba (Obrazec - izjavo študent prejme po e-pošti);
  6. izpolnjeno, podpisano in overjeno izjavo poroka o prevzemu dolga (tega dokumenta ni potrebno prilagati, v kolikor se poravna šolnina po predračunu);
  7. potrdilo o plačilu šolnine, v kolikor je bila poravnana po predračunu (za vpis v absolventsko leto šolnine ni).

 

Navodila za plačilo prispevka ob vpisu ter šolnine - izredni študij

Izredni študent poravna prispevek ob vpisu ter šolnino.

 

Prispevek ob vpisu znaša 49,85 EUR. Račun se izstavi po vpisu. Pri plačilu računa se obvezno navede sklic, ki je na računu.

 

Znesek šolnine:

  • za letnik študija na 1. stopnji: 3.300,00 EUR
  • za letnik študija na 2. stopnji: 3.500,00 EUR

Šolnina se lahko poravna na več načinov:

  • kot samoplačnik pred vpisom, na podlagi predračuna (v tem primeru Izjava poroka o prevzemu dolga ni potrebna!);
  • kot samoplačnik po vpisu, na podlagi računa (izpolnjena, podpisana in overjena izjava poroka o prevzemu dolga je obvezna priloga vpisne dokumentacije);
  • študenti, katerim bo stroške izvedbe organiziranega izrednega študija plačal delodajalec ali druga pravna oseba (po predračunu ali na podlagi računa), morajo s strani delodajalca pridobiti potrjeno izjavo plačnika o plačilu stroškov šolnine (v tem primeru Izjava poroka o prevzemu dolga ni potrebna!).

Fakulteta za energetiko Univerze v Mariboru mora v skladu z Navodili o prispevkih in vrednotenju stroškov na Univerzi v Mariboru št. 012/N2/2023/412-SF s študentom ob vpisu v višji letnik skleniti ANEKS k pogodbi o izobraževanju in načinu plačevanja stroškov izobraževanja v študijskem letu, ki ga izpolnijo vsi študenti, ki se vpisujejo (napredujejo) v višji letnik, ne glede na to, ali so samoplačniki, ali jim šolnino poravna delodajalec ali druga pravna oseba. Študent mora aneks natančno preberati, ustrezno dopolniti oz. obkrožiti ter se podpisati.

 

 

POSTOPEK VPISA v višji letnik - izredni študij (3. stopnja)

Vpis poteka elektronsko preko sistema AIPS od 16. 8. 2024. 

 

Študent vpis uredi po naslednjih korakih:

  1. Izpolni ankete.
  2. Prebere navodilo za izvedbo e-vpisa na svojem spletnem AIPS-u.
  3. Izbere vrsto vpisa (ponovni vpis, vpis v višji letnik).
  4. Izpolni vpisni list (preveri podatke in jih po potrebi spremeni ali dopolni - telefon, stalni naslov …).
  5. Potrdi vpis.
  6. Natisne vpisni list in ga podpiše.

 

Popolna vpisna dokumentacija za doktorskega študenta zajema:

  1. podpisan, datiran in izpolnjen elektronski vpisni list;
  2. študentsko izkaznico;
  3. podpisan obrazec Okvirni program študija na študijskem programu 3. stopnje Energetika;
  4. izpolnjen in podpisan ANEKS k pogodbi o študiju in superviziji na ŠP 3. stopnje na UM v študijskem letu 2024/2025 v dveh izvodih (aneks študent prejme po e-pošti);
  5. izpolnjeno in podpisano izjavo plačnika, v kolikor je plačnik pravna oseba (Obrazec - izjavo študent prejme po e-pošti);
  6. izpolnjeno, podpisano in overjeno izjavo poroka o prevzemu dolga (tega dokumenta ni potrebno prilagati, v kolikor se poravna šolnina po predračunu);
  7. potrdilo o plačilu šolnine, v kolikor je bila poravnana po predračunu (za vpis v absolventsko leto šolnine ni).

 

Navodila za plačilo prispevka ob vpisu ter šolnine - izredni študij

Izredni študent poravna prispevek ob vpisu ter šolnino.

 

Prispevek ob vpisu znaša 49,85 EUR. Račun se izstavi po vpisu. Pri plačilu računa je treba obvezno navesti sklic, ki je naveden na računu.

 

Šolnina za letnik študija na 3. stopnji zanaša 3.900,00 EUR

 

Šolnino študent lahko poravna na več načinov:

  • kot samoplačnik pred vpisom, na podlagi predračuna (v tem primeru Izjava poroka o prevzemu dolga ni potrebna!);
  • kot samoplačnik po vpisu, na podlagi računa (izpolnjena, podpisana in overjena izjava poroka o prevzemu dolga je obvezna priloga vpisne dokumentacije);
  • študenti, katerim bo stroške izvedbe organiziranega izrednega študija plačal delodajalec ali druga pravna oseba (po predračunu ali na podlagi računa), morajo s strani delodajalca pridobiti potrjeno izjavo plačnika o plačilu stroškov šolnine (v tem primeru Izjava poroka o prevzemu dolga ni potrebna!).

Fakulteta za energetiko Univerze v Mariboru mora v skladu z Navodili o prispevkih in vrednotenju stroškov na Univerzi v Mariboru št. 012/N2/2023/412-SF s študentom ob vpisu v višji letnik skleniti ANEKS k pogodbi o študiju in superviziji na ŠP 3. stopnje na UM v študijskem letu 2024/2025, ki ga izpolnijo vsi študenti, ki se vpisujejo (napredujejo) v višji letnik, ne glede na to, ali so samoplačniki, ali jim šolnino poravna delodajalec ali druga pravna oseba. Študent mora aneks natančno preberati, ustrezno dopolniti oz. obkrožiti ter se podpisati.

 

Ostale obveznosti doktorskega študenta

Doktorski študent in mentor vsako leto najkasneje do 15. septembra pisno poročata vodji doktorskega študijskega programa o opravljanju študijskih obveznosti in znanstvenoraziskovalnem delu ter njegovem napredku na obrazcu Letno poročilo doktorskega študenta in (potencialnega) mentorja študentu o napredku na doktorskem študiju -> DOKTORSKI ŠTUDIJ.

Preberite več na Študijski programi -> Doktorski študij -> Spremljanje napredka doktorskega študenta pri študiju

 

Tags: Edit tags

Univerza v Mariboru

Inštitut za energetiko

Splošni podatki

 

Univerza v Mariboru

Fakulteta za energetiko

Elektronska pošta: fe@um.si

 

Piškotki

Izjava o dostopnosti

 Krško

 

Hočevarjev trg 1

8270 Krško

Tel: +386 (0)7-6202-210

  Velenje

 

Koroška cesta 62a

3320 Velenje

Tel: +386 (0)3-7770-400

© 2017 Fakulteta za Energetiko. Vse pravice pridržane. - Prijava za skrbnike